Email: assafa@technion.ac.il
Room 314 Cooper Building

אסף אברהמי הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות וחשמל ותואר שני במנהל עסקים בניהול ושיווק טכנולוגי. בעל תואר PhD בתחום הניהול התעשייתי.

אברהמי משמש כיום כמנכ"ל חברת Paymaxs, המספקת פתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחומי הרשתות הסלולריות והחברתיות לתעשיות המשחקים והגרלות הגלובליות. מרכז הפיתוח שלה ממוקם בישראל והוא פעיל באירופה ובארצות הברית.

אברהמי, לשעבר קצין חיל הים, היה ראש טכנולוגיה ביחידה מיוחדת של חיל הים. הוא החל את הקריירה בקבוצת "ידיעות", קבוצת התקשורת הגדולה בישראל בשנת 2002. מאז שימש כמנהל הפרויקט להקמת בית הדפוס של הקבוצה ב- פארק התעשייה בר-לב בצפון הארץ.

בשנת 2008 מונה למנכ"ל חברת ידיעות טכנולוגיות מידע (YIT), אגף הטכנולוגיה וטכנולוגיית המידע בקבוצת ידיעות אחרונות. תחת ניהולו, החברה הגדילה את היקף פעילות הפיתוח שלה והפכה לזרוע המבצעת של פעילות הדיגיטל, הסלולר והאפליקציות בקבוצת ידיעות. בשנים האחרונות, הפכה YIT לספק דיגיטלי וניהלה פרויקטים דיגיטליים בהיקפים גדולים עבור לקוחות גדולים, כולל ענף הביטחון. הוא היה גם ראש פרויקט הספרים הדיגיטליים בישראל E-vrit.

בתחילת 2014 התרחבה האחריות של אברהמי לפיתוח הייצור והפעילות של ידיעות אחרונות, ותחת ניהולו נוספו שני בתי דפוס, בראשון לציון ובפארק התעשייה בר לב.